Propellerads

Dulu Aku Malu Ayah Driver Lori Sampah - Pelajar

Dulu Aku Malu Ayah Driver Lori Sampah


Seorang siswazah dari Thailand telah bersujud di kaki ayahnya selepas dia berjaya memperoleh ijazah abru-baru ini.

Klanarong Srisakul melakukannya di hadapan lori sampah yang menjadi punca pencarian bapanya untuk menampung kehidupan mereka sekeluarga.

Ini komennya (Bangkok Post)

"Dulu aku selalu berasa malu dengan ayah dan sering bertanya mengapa ayah saya tidak seperti bapa rakan saya yang lain.

"Bapa rakan aku bekerja di pejabat dan ada yang memakai seragam askar dan polis," 

"Ini cara aku mengucapkan terima kasih dan membalas setiap keringat, air mata dan saat bahagia bersama ayah.

"Sekarang saya membalas setiap pengorbanan ayah, aku kini tidak lagi malu dan sangat bangga dengan ayah,"

Gambar dan status siswazah itu telah menjadi viral di Thailand dan mendapat pujian ramai ekoran penghargaan seorang anak kepada ayahnya.


Share on Google Plus

About Unknown

Kami tulis dan sebarkan sepantas mungkin apa sahaja informasi terkini untuk anda.
    Blogger Comment
    Facebook Comment