Propellerads

Ini Jawapan Nik Abduh Kenapa Tak Angkat Sepanduk "Mana 2.6 bilion" Ketika Pembentangan Bajet

Ini Jawapan Nik Abduh Kenapa Tak Angkat Sepanduk "Mana 2.6 bilion" Ketika Pembentangan Bajet 


Baru-baru ini kecoh apabila beberapa wakil rakyat terutama dari pembangkang mengangkat sepanduk bertulis "Dimana RM2.6 Bilion?" ketika PM Najib selesai membuat perbentangan Bajet.

Namun Nik Abduh dan beberapa perwakilan dari PAS dilihat tidak bersama-sama bangun dan berbuat demikian.

Ini penjelasan dari Nik Abduh tentang hal ini.

"Ramai desak saya, mengapa tak turut bangun tanya 'Mana 2.6B?'. Saya jawab, kerana semua di hadapan saya bangun berdiri puji PM sambil angkat buku bajet.

Saya pun duduk, protes 'bajet panadol' yang takkan berjaya. 

Saya protes BN dalam duduk, berdiri dan dalam rebah pun. Saya tak perlu bersama atau sama dengan sesiapa untuk menentang pengkhianat. 

Saya hanya perlu bersama rakyat selepas Allah."

Sumber: Facebook Nik Abduh
Share on Google Plus

About Unknown

Kami tulis dan sebarkan sepantas mungkin apa sahaja informasi terkini untuk anda.
    Blogger Comment
    Facebook Comment