Propellerads

(Viral) Kisah Sedih, Tiada Rakan Datang Ke Majlis Sambutan Hari Lahir

(Viral) Kisah Sedih, Rakan Langsung Tak Datang Ke Majlis Sambutan Hari Lahir


Satu kisah yang agak menyedihkan kini sedang menjadi viral di laman sosial. Kisah itu berlaku kepada seorang individu yang merasakan dirinya amat "loser" kerana tiada rakan yang hadir ke majlis hari jadinya.

Walhal kesemuanya sudah disiapkan. Dia kemudiannya meluahkan perasaan di laman sosial.

Ini luahannya:

Hari itu merupakan hari lahir saya. Saya ada menjemput beberapa rakan utnuk ke sambutan hari lahir saya. Semua kata nak datang.

Namun apabila saya datang ke majlis, saya lihat tiada orang di situ. Semuanya dah disiapkan namun tiada yang datang. 

Saya tunggu sehingga 1 jam. Saya hubungi kawan saya, namun ada yang kata sedang sibuk. 

Kemudian saya hubungi kawan baik saya dan dia berkata:  “You stupid or what, we are not 9 year olds, at least u go do it at Baskin Robbins and serve us ice cream cake lah”

Mana mampu nak beli mahal-mahal hanya dengan gaji saya. I felt damn loser.

Ini gambar-gambarnya:





Share on Google Plus

About Unknown

Kami tulis dan sebarkan sepantas mungkin apa sahaja informasi terkini untuk anda.
    Blogger Comment
    Facebook Comment