Propellerads

Pesanan Amy Search Kepada Suami Baru Nabila Huda

Pesanan Amy Search Kepada Suami Baru Nabila Huda



Pelakon Nabila Huda kini telahpun selamat bergelar isteri kepada Izwan johar seorang pemilik restoran.

Amy Search, ayah kepada Nabila Huda sempat memberi pesanan kepada menantu barunya itu setelah mereka berdua selamat bernikah.

Amy berharap Izwan Johar mampu membimbing Nabila Huda dan mendoakan yang terbaik buat pasangan itu.

Ini komennya:

"Saya berharap dia dapat menjaga Abil dengan baik seperti mana saya menjaganya. Semoga Izwan dapat membimbing Abil menjadi seorang isteri yang baik.

"Sebagai bapa, saya mendoakan yang terbaik buat mereka berdua. Dengan tangan terbuka, saya menyambut baik kehadiran Izwan sebagai ahli baharu keluarga saya," 

Tahniah kepada Nabila Huda dan suami.
Share on Google Plus

About Unknown

Kami tulis dan sebarkan sepantas mungkin apa sahaja informasi terkini untuk anda.
    Blogger Comment
    Facebook Comment