Propellerads

Respon Balas Iqram Dinzly Setelah Tersebar Gambar Dengan Uqasha Senrose

Respon Balas Iqram Dinzly Setelah Tersebar Gambar Dengan Uqasha Senrose



Baru baru ini tersebar gambar mesra antara Iqram Dinzly dan juga Uqasha Senrose. Malah yang mengejutkan Uqasha dilihat tidak memakai tudungnya.

Gambar itu dikatakan diambil di Thailand sempena percutian tahun baru Uqasha bersama keluarga di Thailand.

Ini komen Iqram tentang gambar tersebut:

"Saya minta maaf, saya hanya mampu katakan no comment mengenai gambar percutian itu dan tidak boleh beri kerjasama.

"Sahih atau tidak sahih, biarlah Allah menghukumnya kerana kita sebagai manusia sesama manusia seharusnya sebaik mungkin menutup aib sendiri, inikan pula aib orang lain.

"Saya bukan malaikat mahupun maksom kerana kita manusia sentiasa diuji dan diduga," 

"Saya juga berharap perkara ini tidak terus diperbesarkan. Biarlah apa pun persepsi orang, apa orang nak katakan.

"Andai terjatuh fitnah sekalipun, sebagai hamba Allah saya tetap memaafkan insan itu dan terima kasih kerana prihatin," 

Sumber; mStar
Share on Google Plus

About Unknown

Kami tulis dan sebarkan sepantas mungkin apa sahaja informasi terkini untuk anda.
    Blogger Comment
    Facebook Comment