Propellerads

Pengalaman siti menjadi coprywriter diperingkat antarabangsa


Saya siti suhada, berumur 20 tahun dan mula melibatkan diri sebagai pekerja bebas (freelancer) semenjak Mac 2017 dan pendapatan pertama saya 20 USD untuk satu projek copywriting yang sangat mudah bagi saya sebagai permulaan.

Namun, saya sangat gembira dan semenjak dari hari itu, saya tidak berputus asa dan Alhamdulillah, setelah selesai satu project itu dalam masa 3 jam. Saya terus submit dan client terus approve milestone. Dan client tersebut offer saya satu lagi projek yang sama dengan bid yang sama.

Saya siapkan dalam masa 3 jam dan terus submit. Sehingga sekarang saya masih menceburi bidang “freelance” ini. Setelah tamat 2 hari bersama MDEC di Unikl Msi, perjuangan saya tidak berakhir disitu. Saya mempelajari banyak perkara contohnya, kemahiran membina portfolio dan profil yang kukuh untuk menarik minat client bagi memilih saya.

Bagi saya, bidang “freelance” bukan hanya untuk mengisi masa lapang sementara assignment tidak begitu banyak. Akan tetapi, saya mula menyedari bahawa kerjaya “freelance” mempunyai prospek yang sangat besar untuk menjana pendapatan yang lebih banyak dan ia boleh dijadikan sebagai kerjaya utama. Malah saya dapat menjadikan bidang “freelance” ini sebagai kerjaya sepenuh masa dengan hanya bekerja dari rumah. Penyertaan saya dalam program E-rezeki seakan memberi saya satu peluang untuk saya memahami lebih mendalam akan dunia “freelance” ini.

.....

Berminat?
Sila isi form di link ini : goo.gl/24lcSN
.
Kami akan menghubungi anda berkenaan tempat dan tarikh training. Training bermula SEKARANG
.
Kami akan membantu anda. Jom jana pendapatan digital!!

#mdec #dca #erezekiglobalhighincome #eghi #youcanduit #freelancer#upwork #cariduitonline #erezeki #teamnorthernregion

posted from Bloggeroid

Share on Google Plus

About hasellusiby

Kami tulis dan sebarkan sepantas mungkin apa sahaja informasi terkini untuk anda.
    Blogger Comment
    Facebook Comment