Propellerads

Anak TPM Ahmad Zahid Gelar Bersih 4.0 Sebagai Kerja Bodoh

Anak TPM Ahmad Zahid Gelar Bersih 4.0 Sebagai Kerja Bodoh


Anak kepada Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi iaitu Nurul Huda telah menyelar perhimpunan Bersih 4.

Bagi Nurul Huda, perhimpunan Bersih 4 ini merupakan satu kerja yang amat bodoh. Dia juga menyarankan lebih baik mereka yang hadiri perhimpunan itu memasuki askar daripada membuat demo jalanan.

Ini komennya:

"Nak sangat pertahankan NEGARA konon? Pergi masuk Askar la. Jaga sempadan.

"Pegi Ops Pasir.. segala mak bapak Ops korang bole rasa. Nie takat uniform kuning bangga dapat masuk TV, masuk paper.. apa ke jadahnya?

"Don't make me speak Malay language because I will speak the language that made u really understand.

"Berani sangat la tu konon nak bangkang macam tu? Aku pernah merasa zaman 1998 macam korang. Betapa BODOH nya aku ketika itu sbb berkumpul nak seronok2.

"Time tu aku suruh Tun Mahathir turun. Aku percaya ramai yang mcm tu dulu. Tapi zaman skrg dah tak releven babe kat atas jalan ni!

"Negara luar tu dok perhati jer nak Malaysia ni huru hara. Malas la nak cakap. Pendapat aku - ITU KERJA SIA2. Dalam bahasa mudah faham - KERJA BODOH!"


sumber: fb nurulhidayah

Share on Google Plus

About Unknown

Kami tulis dan sebarkan sepantas mungkin apa sahaja informasi terkini untuk anda.
    Blogger Comment
    Facebook Comment